Ana içeriğe atla

Erasmus Programına tek dönem katılan öğrenci bir sonraki döneme uzatma yapmak istediğinde öncelikle gittiği/gideceği okulun onayını (kabul mektubu) almalıdır.

Daha sonra Ekte yer alan Dönem Uzatma Formunu indirip gittiği/gideceği kuruma ve SUBÜ Bölüm Koordinatörüne imzalatıp aşağıda yer alan diğer evraklarla birlikte Dış İlişkiler Ofisine teslim etmesi gerekmektedir.

  • Dönem Uzatma Formu
  • Öğrenim Anlaşması (Yeni Dönemi Kapsayan)
  • Kabul mektubu
  • Sigorta Poliçesi Kopyası (Yeni Dönemi Kapsayan)
  • Vize Belgenizin Kopyası (Yeni Dönemi Kapsayan)

Bu işlemlerin öğrenci hareketliliğe başlamadan yapılması, eğer hareketliliğe başlamışsa mevcut planlanan Erasmus dönemi bitmeden 1 ay önce tamamlanması gereklidir.

Öğrencinin bu evrakların asıllarını bir posta ile ofisimiz adresine göndermesi ayrıca lojistik firmasının ismini, posta gönderi numarasını ve evrakların elektronik kopyalarını elektronik posta ile erasmus@subu.edu.tr adresine göndermesi gerekmektedir.

Belgeler elimize ulaştıktan sonra,

  • Ek Sözleşme yapılır.
  • Confirmation Letter gönderilir.

 

Dosyalar: