Erasmus Programına tek dönem katılan öğrenci bir sonraki döneme uzatma yapmak istediğinde öncelikle gittiği/gideceği okulun onayını (kabul mektubu) almalıdır.
Daha sonra Ekte yer alan Dönem Uzatma Formunu indirip gittiği/gideceği kuruma ve SUBÜ Bölüm Koordinatörüne imzalatıp aşağıda yer alan diğer evraklarla birlikte Dış İlişkiler Ofisine teslim etmesi gerekmektedir.
- Dönem Uzatma Formu
- Öğrenim Anlaşması (Yeni Dönemi Kapsayan)
- Kabul mektubu
- Sigorta Poliçesi Kopyası (Yeni Dönemi Kapsayan)
- Vize Belgenizin Kopyası (Yeni Dönemi Kapsayan)
Bu işlemlerin öğrenci hareketliliğe başlamadan yapılması, eğer hareketliliğe başlamışsa mevcut planlanan Erasmus dönemi bitmeden 1 ay önce tamamlanması gereklidir.
Öğrencinin bu evrakların asıllarını bir posta ile ofisimiz adresine göndermesi ayrıca lojistik firmasının ismini, posta gönderi numarasını ve evrakların elektronik kopyalarını elektronik posta ile erasmus@subu.edu.tr adresine göndermesi gerekmektedir.
Belgeler elimize ulaştıktan sonra,
- Ek Sözleşme yapılır.
- Confirmation Letter gönderilir.